Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Ράγισαν καρδιές στην κηδεία της Ανθής Λινάρδου: Άφαντη η οικογένεια Τσιουχάρα

Θλίψη, οργή, πόνος, αγανάκτηση, οδυρμός… όλα τα συναισθήματα ήταν αποτυπωμένα στα αυλακωμένα από τα δάκρυα πρόσωπα των συγγενών και των φίλων που είπαν το στερνό αντίο στην Ανθή Λινάρδου σήμερα το μεσημέρι στην κηδεία της στο Σχιστό.

Τραγικές φιγούρες στην κηδεία ήταν οι γονείς της 37χρονης και η αδελφή της που αδυνατούν να πιστέψουν τον εφιάλτη και την φρίκη που έζησε η κόρη τους μέσα στο ίδιο της το σπίτι.

Το τελευταίο αντίο στην Ανθή Λινάροδδου είπαν με ένα στεφάνι και ένα λουλούδι φίλοι της από τον Πειραιά, όπου ζούσε η άτυχη μητέρα πριν μετακομίσει στο Βελβεντό Κοζάνης, αθλητικοί σύλλογοι από το Βελβεντό, καθώς και η βουλευτής Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ, Νίνα Κασιμάτη, η οποία ήταν συμμαθήτριά της.
Το στερνό αντίο στην Ανθή Λινάροδδου – Όλη η αλήθεια για την σχέση παιδιών – πατέρα

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πληροφορίες του STAR, ούτε στεφάνι στην κηδεία δεν έστειλε η οικογένεια του φονιά, Τάσου Τσιουχάρα, ο οποίος έπνιξε και έθαψε στο χωράφι του την μάνα των παιδιών του!

Ο σπαραγμός της μάνας, στην οποία η Ανθή Λινάροδδου είχε εκμυστηρευτεί ότι θέλει να πάρει διαζύγιο και να γυρίσει στην Αττική με τα παιδιά της, ραγίζει καρδιές.

Δυστυχώς, η 37χρονη δεν πρόλαβε να κάνει πράξη τα σχέδια της και τη νήμα της ζωής της κόπηκε με τον πιο σκληρό τρόπο το βράδυ της 9ης Ιανουαρίου, την ώρα που τα τρία αγγελούδια της κοιμούνταν στα δωμάτιά τους.

Το σπαρακτικό αντίο της αδερφής της Ανθής Λινάρδου

Την ίδια ώρα σπαρακτικό είναι το μήνυμα αποχαιρετισμού της Κατερίνας Λινάρδου στην αδερφή της, Ανθή. Συγκεκριμένα αναφέρει στο Facebook:

«Άντα μου κοίτα πόσοι και πόσο πολύ σε αγαπάμε. Μακάρι να μπορούσαμε να γυρίζαμε το χρόνο πίσω και να ένιωθες την αγάπη μας και να μην αισθανόσουν τόσο μα τόσο μόνη. Πονάω Άντα… με ακούς; Πονάω γιατί δεν μου είπες κάτι; Γιατί βρε κοριτσάκι μου; Αφού το αισθανόσουν ότι θα σε σκοτώσει… το ήξερες. Το σχεδίαζε μήνες ολόκληρους γιατί; Πες μου γιατί; Ο αχρείος… το σκουπίδι… ο τιποτένιος… δεν του άξιζες κορίτσι μου, ατίθασο πλάσμα χαμογελαστό. Όλους τους τιποτένιους συγγενείς φρόντιζες ακόμα και αυτόν τον παλιόγερο που έριξε τόση λάσπη πάνω σου ενώ ήξερε τι έχει κανει ο φονιάς.

Σε ευχαριστώ για όλα τα παραμύθια που μου έλεγες για να κοιμηθώ. Σε ευχαριστώ που ήσουν πάντα εκεί όταν σε χρειαζόμουν. Σε ευχαριστώ που μου χάρισες τρία πανέμορφα παιδιά και σφίγγω τα δόντια για να αντέξω να τους προσφέρω όλα όσα εσύ η γλυκιά τους μανούλα πάντα τους προσέφερες.

Γίνε άγγελος και δώσε μου δύναμη και καθοδήγηση να αντέξω. Σε αγαπάω μ’ ακούς;

Κατερίνα»





fimes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου