Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

H παράνομη σύντροφος του Νίκου Μέντζου σπάει τη σιωπή της

Στην εκπομπή Tatiana Live και την Τατιάνα Στεφανίδου μίλησε η παράνομη σύντροφος του Νίκου Μέντζου, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο, όταν απανθρακώθηκε μέσα στο ίδιο του το αυτοκίνητο.

«Ξεκίνησε ένα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από την πλευρά του προς τα εμένα. Ένα πρωινό πήρε το θάρρος και μου τηλεφώνησε. Από εκεί και πέρα ξεκίνησαν όλα. Προσπαθούσα να του εξηγήσω ότι είμαι μάνα του συγκεκριμένου παιδιού και δεν θέλω κάτι παραπάνω. Αυτός, όμως, συνέχιζε με επίμονα τηλεφωνήματα.
Είχε καλή πρόθεση απέναντί μου. Συνδεθήκαμε και προχώρησε όλο αυτό που εξελίχθηκε ως μία σχέση. Πόσο κράτησε… Θεωρώ για εμένα δύο χρόνια; Δύο χρόνια πρέπει να είναι. Θεωρούσε τη ζωή του μιας φυλακή. Κι αυτή η απόδραση που έκανε ίσως ήταν κάτι καλό γι’ αυτόν», είπε μεταξύ άλλων.



zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου