Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Έλληνας πρωταγωνιστής ζει αποτραβηγμένος σε χωριό της Καλαμάτας

Μπορεί να εμφανίστηκε σε δεκάδες θεατρικές, τηλεοπτικές, κινηματογραφικές παραγωγές και βιντεοταινίες και να είναι ένας από τους πιο αγαπημένους πρωταγωνιστές, ωστόσο, τον τελευταίο καιρό αποφάσισε να απομακρυνθεί από τα φώτα της δημοσιότητας και ζει αποτραβηγμένος σε χωριό της Καλαμάτας!

«Δεν με ενδιαφέρουν οι προτάσεις που μου κάνουν. Δεν έχουν σχέση με τον Πάνο Μιχαλόπουλο που εγώ έχω μέσα μου.
Αποφεύγω τα πάντα. Χαίρομαι όταν περπατάω στον δρόμο και με πιάνουν μικροί και μεγάλοι και μου λένε “μεγαλώσαμε με σένα”. Αυτή είναι η παρακαταθήκη μου. Τώρα, έχω τόσες πολλές ασχολίες με τα κτήματα που μου άφησε ο πατερούλης μου στην Καλαμάτα, που δεν βρίσκω κενές ώρες για να γευτώ την προσωπική μου ζωή», λέει, στην εφημερίδα «Freddo», ο Πάνος Μιχαλόπουλος.

Ο 67χρονος ηθοποιός, που ζει στο χωριό Μικρομάνη, 8 χιλιόμετρα από την Καλαμάτα, τονίζει ότι πλέον έχει βρει την ηρεμία του και δεν επιθυμεί να ασχοληθεί ξανά με την υποκριτική: «αποφεύγω κάθε είδους δημοσιότητα, γιατί δεν με ενδιαφέρει αυτός ο τομέας πλέον. Δεν με ενδιαφέρει να δουλέψω στην τηλεόραση, ούτε και στο θέατρο όμως. Δεν υπάρχει και θέατρο για να δουλέψεις πια. Δυο αξιόλογα θέατρα έχει πλέον η Αθήνα. Τίποτα άλλο. Και αυτό που βλέπουμε είναι θέατρο του παραλόγου».


 Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου