Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Σε αυτές τις ερωτήσεις οι περισσότεροι απαντούν ψέματα! Εσύ;

Όσο κι αν δεν το παραδεχόμαστε, λίγο ή πολύ, όλοι είμαστε ψεύτες.
Όσο και να θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους άλλους, υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορούμε να τα πούμε.
Υπάρχουν κάποιες στιγμές, που δεν είμαστε σε θέση να πούμε τι ακριβώς σκεφτόμαστε ή νιώθουμε.
Αυτό συμβαίνει γιατί θέλουμε να κρυφτούμε από τους άλλους, είτε γιατί απλά δεν μπορούμε να εκφραστούμε ελεύθερα γιατί δεν είναι πρέπον.

Μην νομίζετε πως είστε μόνοι, όλοι το κάνουν κι ας μην το παραδέχονται.

Από τις πιο απλές μέχρι τις πιο σύνθετες, αυτές είναι οι ερωτήσεις που σίγουρα σε κάποιες έχετε απαντήσει με ψέμα.


1. Πώς είσαι;

- Μια χαρά, ευχαριστώ!

Η αλήθεια: Οχι, δεν είμαι καλά. Πονάει το κεφάλι μου και δεν το λέω, πρέπει να πάω σπίτι και να κάνω ένα σωρό δουλειές και εχθές δεν κοιμήθηκα καλά γιατί δεν μου φτάνουν τα λεφτά να πληρώσω όλους τους λογαριασμούς.

2. Συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις;

- Ναι.

Η αλήθεια: Θα προτιμούσα να μην έχει αυτόν, αυτόν και αυτόν τον όρο, αλλά τι να κάνουμε δεν μπορώ να σου φέρω αντίρρηση.

3. Έχει κάποιος καμία ερώτηση ή απορία; (σε ένα μίτινγκ ή στην τάξη)

- Σιωπή...

Η αλήθεια: Δεν κατάλαβα τίποτα από αυτά που έλεγες τόση ώρα και περιμένω να βγούμε από την αίθουσα γιατί πείνασα. Ή θέλω να κάνω ένα σωρό ερωτήσεις, αλλά πιθανότατα οι συνάδελφοί μου θα με περάσουν για παλαβό, οπότε δεν λέω τίποτα.

4. Γιατί θέλετε αυτή την δουλειά;

- Η εταιρεία έχει εξαιρετική φήμη και θα ήταν μεγάλη ευκαιρία για εμένα να γίνω μέρος της επιτυχίας της, στην οποία θεωρώ πως μπορώ να συμβάλω. Μπλα, μπλα, μπλα.

Η αλήθεια: Χρήματα.

5. Τι είδος μουσική σου αρέσει;

- Ανάλογα με την διάθεση. Δεν έχω πρόβλημα, ακούω σχεδόν τα πάντα.

Η αλήθεια: Ξυπνάω με Βρεττό και Βανδή και καταλήγω να ακούω «Είσαι τρελός» (σηκώνοντας το χέρι επάνω, δείχνοντας πως πονάω).

6. Τι κάνεις μετά τη δουλειά;

- Αναλόγως. Βλέπω τους γονείς ή τους φίλους μου, μπορεί να διαβάσω κάποιο βιβλίο ή να πάω σινεμά.

Η αλήθεια: Δεν κάνω τίποτα απολύτως. Λιώνω στον καναπέ και βλέπω τηλεόραση.

7. (Όταν συναντάς κάποιον παλιό σου συμμαθητή στον δρόμο) Να κανονίσουμε, μην ξεχάσεις.

-Οπωσδήποτε, θα σου στείλω

Η αλήθεια: Ξέρεις όπως και εγώ πως δεν θα τα πούμε ποτέ και άμα ξαναβρεθούμε θα κάνουμε την ίδια συζήτηση!

8. Γιατί άργησες;

- Είχε τόση κίνηση, άσε που δεν έβρισκα να παρκάρω, ή

- Τα ΜΜΜ είναι θάνατος, δεν υπάρχει το πόσο αργούν.

Η αλήθεια: Έκανα μία ώρα να ντυθώ, εε χάζεψα και λίγο. 'Ή -Κοιμόμουν και ξύπνησα όταν με πήρες να μου πεις πως έχεις φτάσει.

9. (Όταν σε ξυπνάμε το πρωί) Κοιμόσουν;

- Όχι, έχω ξυπνήσει ώρα τώρα και μόλις τελείωσα το μπάνιο.

Η αλήθεια: Ναι, μόλις με ξύπνησαν. Σε μισώ. Άλλη φορά θα το βάζω στο αθόρυβο.






iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου