Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Από τι πέθανε ο make up artist Γιάννης Αγγελάκης;

Σοκάρει η είδηση του θανάτου του make up artist Γιάννη Αγγελάκη. Ο γνωστός καλλιτέχνης, ο οποίος είχε ταλέντο στις μιμήσεις, βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του από την Αστυνομία.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είχε να δώσει σημάδια ζωής από τη Μεγάλη Πέμπτη. Οι δικοί του άνθρωποι, όπως μεταδίδει το gossip-tv.gr, και κυρίως η αδελφή του ανησύχησαν και όπως ήταν φυσικό, ειδοποίησαν την Αστυνομία.

Άντρες της Αστυνομίας, βρέθηκαν στο σπίτι του όπου και χρειάστηκε να σπάσουν την πόρτα για να μπουν στο εσωτερικό. Δυστυχώς, τον βρήκαν νεκρό. Σύμφωνα με τα πρώτες πληροφορίες ο θάνατος του make-up artist προήλθε από ανακοπή καρδιάς.

Ο Γιάννης Αγγελάκης, είχε συνεργαστεί με κορυφαίους καλλιτέχνες, όπως η Άννα Βίσση, η Ρούλα Κορομηλά, η Καίτη Γαρμπή, η Ναταλία Γερμανού, η Πέγκυ Ζήνα, η Άντζελα Γκερέκου, η Στέλλα Γεωργιάδου και πολλές άλλες.

Σοκαρισμένος ο Τρύφωνας Σαμαράς, ο οποίος είχε συνεργαστεί μαζί του στο παρελθόν πολλές φορές, ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο instagram ένα πολύ συγκινητικό μήνυμα. «Ένα μεγάλο ταλέντο, φίλος μου, έφυγε από τη ζωή σήμερα. Το έμαθα μόλις τώρα. Καλό ταξίδι αγαπημένε μου».

Συγκινητικό ήταν και το μήνυμα του Βασίλειου Κωστέτσου ο οποίος έγραψε: «Γιάννη Μου! Πολυαγαπημένε μου φίλε υπερταλαντούχε. Έφυγες νωρίς! Μεγάλο Σάββατο… Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα όσα περάσαμε μαζί, τα όσα με συμβούλεψες. Θα μου λείψεις».

Η Ρούλα Κορομηλά ανέβασε στο instagram μια φωτογραφία της με τον Γιάννη Αγγελάκη και τον αποχαιρέτησε με το μήνυμα: «Γιάννη μου , έφυγες νωρίς ... Πολύ νωρίς ... Κρίμα ! Κρίμα! Τπτ δεδομένο».

Την ίδια στιγμή, ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, συντετριμμένος από την απώλεια του φίλου και συνεργάτη του, έγραψε στο facebook : «Μαλ...α Αγγελάκη που είσαι;;;;;;; Σε περιμένω για πρόβα την Τετάρτη, το θυμάσαι ναι; Έχουμε παράσταση την Πέμπτη. Μου είσαι απαραίτητος, τ´ ακούς;;; Ε;;; Σ´ αγαπώ».


nooz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου