Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Η συγκλονιστική μαρτυρία νεαρής κοπέλας για τον εφιάλτη στα χέρια του βιαστή της

«Σας παρακαλώ, δεν θέλω να τον κοιτάξω» είπε στο δικαστήριο

Τον εφιάλτη που βίωσε στα χέρια του βιαστή της, στην καρδιά των Εξαρχείων, περιέγραψε λεπτό προς λεπτό μια 21χρονη από την Ιταλία ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας.

«Σας παρακαλώ, δεν θέλω να τον κοιτάξω», είπε με λυγμούς η κοπέλα για τον 29χρονο Παλαιστίνιο που είχε σκορπίσει τον τρόμο έως το Φθινόπωρο του 2015 όταν συνελήφθη.

Ο συγκεκριμένος άνδρας φέρεται να αποπειράθηκε να βιάσει μία κοπέλα από τη Δανία, ενώ όταν δόθηκαν στη δημοσιότητα οι φωτογραφίες του έγινε καταγγελία και από μία Νορβηγίδα.

«Δεν είχα ποτέ ξανά επαφή με άνδρα. Ήταν η πρώτη μου φορά. Δεν είχα ποτέ σχέση», είπε η 21χρονη με λυγμούς και δεν γύρισε ούτε μία φορά το κεφάλι για τον κοιτάξει.

Όπως περιέγραψε τον είχε συναντήσει 2-3 φορές μέσω κοινών φίλων αφού «δουλεύαμε όλοι μαζί σε μεγάλη εταιρεία με περίπου 1.000 άτομα».

Το επίμαχο βράδυ η νεαρή ήταν στα Εξάρχεια με φίλους της. Εκείνος της έστειλε μήνυμα λέγοντας: «Δεν είμαι καλά, θέλω σε κάποιον να μιλήσω. Είμαι λυπημένος».

Τελικά η Ιταλίδα του είπε να βρεθούν έξω να μιλήσουν. Με την πρόφαση ότι η περιοχή είναι επικίνδυνη της είπε να πάνε σπίτι του, αλλά η κοπέλα αρνήθηκε. «Εγώ επέμεινα να τα πούμε έξω και να γυρίσω σπίτι μου. Εκείνος μου πρότεινε να με πάει με το μηχανάκι, αλλά μου είπε ότι έπρεπε να περάσουμε από το σπίτι του να πάρει το κράνος του. Όταν φτάσαμε από κάτω μου είπε να ανέβουμε γιατί έπρεπε να περιμένουμε να ανοίξουν και τα βενζινάδικα γιατί δεν είχε βενζίνη. Ανέβηκα, δεν είχα λόγο να μην το κάνω. Μου ήταν συμπαθής. Δεν μπορούσα να φανταστώ τι θα ακολουθούσε».

Στη συνέχεια, σύμφωνα με την Espresso, η κοπέλα αναφέρθηκε σε όσα έγιναν μέσα στο διαμέρισμα: «Όταν φτάσαμε σπίτι άρχισα να τον ρωτάω τι του συμβαίνει. Εκείνους μου είπε να τον αφήσω λίγο να ηρεμήσει. Μετά μου άσκησε σωματική βία. Με κρατούσε σφιχτά. Ήμουν κουρασμένη και άυπνη. Προσπαθούσα να απεγκλωβιστώ αλλά δεν τα κατάφερνα. Μου είπε να βγάλω τα ρούχα μου, αλλιώς θα μου τα σκίσει. Εκεί με απείλησε ότι αν δεν το έκανα, θα με χτυπούσε. Με ανάγκασε να τα βγάλω και φώναζα μην το κάνεις είναι η πρώτη μου φορά. Κατά τη διάρκεια της πράξης αυτός μου έλεγε "πες μου ότι με αγαπάς". Προσπαθούσα να απεγκλωβιστώ. Με απειλούσε. Πάλευα να ξεφύγω. Σταμάτα δε θέλω φώναζα».

«Ύστερα μου ζήτησε να πάω στο μπάνιο να πλυθώ. Του είπα να μου επιτρέψει να φύγω και να με συνοδεύσει μέχρι το Σύνταγμα. Δεν ήθελα να καταλάβει ότι είχα πρόθεση να τον καταγγείλω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου