Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Ποιος είναι ο άνθρωπος που κέρδισε στο Τζόκερ;

Τα παιδιά που έχουν το πρακτορείο του ΟΠΑΠ όπου συμπληρώθηκε το υπερτυχερό δελτίο των 13,8 εκατ. ευρώ παίζουν την... κολοκυθιά με τους πελάτες για το ποιος από όλους είναι ο τυχερός. Περιμένουν να τους δώσει κάτι ο νικήτής; «Ολα είναι στον άνθρωπο» λένε και γυρίζουν στην καθημερινότητα της γειτονιάς...

Ο Παναγιώτης πέρασε το βράδυ της Πέμπτης στο Principal της Θεσσαλονίκης, στη συναυλία των Allah Las. «Μαγεία, κολυμπούσα στους καλιφορνέζικους ήχους, ήμουν αλλού… Τελειώνει η συναυλία, βγαίνω έξω, ανοίγω το κινητό, τι να δω; Πανικός από κλήσεις, με ψάχνανε ένα κάρο άνθρωποι, ανησύχησα γιατί πριν από δυο εβδομάδες μας είχαν σπάσει το μαγαζί. Πήρα πίσω τον αδερφό μου να δω τι συμβαίνει κι έμαθα ότι σε μας παίχτηκε το δελτίο που κέρδισε το τζακ-ποτ και τα 13,8 εκατομμύρια ευρώ…»

Οι πρώτοι που τον έψαξαν ήταν από τον ΑΝΤΕΝΝΑ. Από τότε, δεν έχει σταματήσει να χτυπάει το τηλέφωνό του, μιλάει συνεχώς, μπαίνει κόσμος στο μαγαζί, όλοι ρωτάνε αν ξέρει ποιος κέρδισε το μυθικό ποσό, του κάνουν πλάκα, τον συγχαίρουν. «Είμαι αλλού, έχω πάρα πολλές ώρες ξάγρυπνος. Δεν είναι μικρό πράγμα…»


Μήπως είσαι εσύ;» ρωτάμε τον Χρήστο . 
«Αν ήμουν θα πουλούσα κουλούρια;» αντιγυρίζει…

Μόλις μπήκα στο μαγαζί, ο κύριος που έδινε εκείνη την ώρα ένα δελτίο με κοίταξε. «Μήπως είσαι εσύ;» μου είπε χαμογελαστά. «Μήπως είστε εσείς;» του αντιγύρισα. «Εμ αν ήμουν εγώ θα πουλούσα κουλούρια;» απάντησε. «Θα το έκανες για άλλοθι», πετάχτηκε κάποιος.

Εύοσμος, συνοικία στην πλευρά της Θεσσαλονίκης που αποκαλούμε δυτική αλλά στην πραγματικότητα είναι η βόρεια. Το πρακτορείο Παπατζιλάκη όπου παίχτηκε το τυχερό δελτίο είναι σε έναν από τους δρόμους που οδηγούν στην κεντρική πλατεία. Σε αυτόν δεν υπάρχουν πολυτελή μαγαζιά, είναι αυτό που λέμε «συνοικιακά». Σε άλλα σημεία του Ευόσμου, πάλι, έχει πλούτο, αλλά όχι στην οδό Αριστοτέλους. Στο πρακτορείο παίζουν κυρίως άνθρωποι της γειτονιάς, αλλά λόγω του τζακ-ποτ δεν είναι απίθανο να έπαιξε κάποιος περαστικός το τυχερό δελτίο. Όλη η γειτονιά περνάει και ρωτάει, θέλει να μάθει ποιος κέρδισε. Η προηγούμενη μεγάλη επιτυχία του πρακτορείου ήταν 75.550 ευρώ στο Τζόκερ.

Οι εικασίες παν κι έρχονται. «Μπορεί να εμφανιστεί με δικηγόρο στον ΟΠΑΠ κατευθείαν ο τυχερός». «Αν είναι κάποιος γνωστός, θα έρθει». «Αν ήμουν εγώ θα εξαφανιζόμουν». «Πρώτη φορά δεν έπαιξα, ρε Παναγιώτη, κι έτυχε εδώ το ποσό». Το τυχερό δελτίο είχε βγει από τη μηχανή και κατατέθηκε περίπου δυο ώρες πριν την κλήρωση.


Ο Χαράλαμπος ο συνεταίρος με τα ρόδια της τύχης…

11.100.000 ευρώ. Αυτό είναι το καθαρό ποσό για τον τυχερό, όπως το υπολογίζει ο Χαράλαμπος, ο συνέταιρος του Παναγιώτη. Λογικά δεν θα πρέπει να δώσει και στο πρακτορείο κάτι; ρωτάω. «Στον άνθρωπο είναι, μπορεί να δώσει μπορεί και να μην εμφανιστεί ποτέ», λέει. Ο κόσμος μπαίνει συνέχεια, περνάει όλη η γειτονιά να δει, να μάθει, δεν είναι μικρό πράγμα ξαφνικά σε μια γειτονιά όπου σπανίως συμβαίνει κάτι, να έχει κληρωθεί το μεγαλύτερο ποσό των τελευταίων ετών.


Ο Παναγιώτης δεν προλαβαίνει να σηκώνει το τηλέφωνο

Ενα μεγάλο πανό περιμένει να μπει στην τζαμαρία. «Τεράστια επιτυχία στο πρακτορείο μας. 13.824.348 ευρώ». Eρχεται ο Γιώργος για να το κρεμάσει. «Από ποιο μέσο είσαι;» ρωτάει. «Από το Protagon», του απαντώ. «Από το Protagon; Με τον Γιαννακίδη;» ρωτά με θαυμασμό. «Ναι, είναι φίλος μου», λέω. «Α, πολύ καλό site», λέει ξανά με θαυμασμό. «Γιώργο, ΠΑΟΚ είσαι;», ρωτάω. «Ε, τι άλλο θα ήμουνα;»




protagon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου